dinsdag, augustus 08, 2006

2e dag

Hola gente!!hm net mijn eeerste spaanse les gehad hier in Bs As, en ik moet zeggen dat valt allemaal best me hoor. alleen zo af en toe begint die vrouw aan een stuk door te ratelen en dan kan ik het niet meer volgen... gelukkig spreekt ze ook redelijk engels en kan ik dus makkelijk om uitleg vragen.de les duurde van 9 tot 12. Omdat ik ng moest zoeken ben ik al om 8 uur weg gegaan... ik dacht namelijk dat ik ook de metro moest nemen... na even gevraagd te hebben bleek het ongever 15 minuten lopen... naja toch maar gegaan want ik dacht dat ik het niet zo snel zou vinden... maar goed om 20 minuten over 8 stond ik dan toch al voor de deur... en die was natuurlijk nog gesloten...Het vinden van de weg heen bleek makkelijker te zijn dan de weg terug want op de terugweg was ik gelijk de weg al kwijt... uiteindelijk 45 minuten onderweg geweest :S naja kan gebeuren toch...Oja nog even over gisteravond... Ben wat wezen eten in een restaurantje en ik had wel zin in een biertje en toen kwam ik erachter dat mijn spaans niet zo goed was.. Cerveza wist ik wel maar daarna vroeg de man mij iets waarvan ik dacht dat het "groot of klein" was... dus ik zeg groot...1 minuut later stond er duus een 1.75 liter fles heineken voor mijn neus... en trots als ik ben heb ik natuurlijk niets laten merken en em gewoon even achterover gegooid... moet zeggen dat de ik vrij vrolijk terug naar huis ben gekomen...zo nu ga ik de stad in om wat inkopen te doen. later vandaag ( bij jullie vannacht) zal ik nog even weer een update aanbrengen...Adios, en de groeten