dinsdag, augustus 08, 2006

Aangekomen

Hallo allemaal,Vandaag ben ik om ongeveer 15.30 uur (plaatselijke)tijd in buenos aires aangekomen, op dat moment was het in nederland ongeveeer half negen. op dat moment had ik een reis van ongeveer 36.5 uur erop zitten sinds ik van huis was vertrokken. Als eerste ben ik naar Londen Heathrow gevlogen waar ik "slechts" 7 uur op mijn aansluitende vlucht hoefde te wachten naar Sao Paolo.Om 22.00 uur vertrok mijn vlucht vanaf heathrow en om ongeveer 5.30 in de ochtend lande ik in Brasilie. twee uur daarna zou mijn vlucht naar Argentinie vertrekken, maar er was vertraging en uiteindelijk moest ik tot 11.00 uur wachten voor we vertrokken.De vlucht naar argentinie werd nog even onderbroken met een tussenstop in porto allegre, Brasilie. Maar om ongeveer 15.30 uur lande ik dan toch in Buenos Aires. M`n paspoort laten stempelen en men koffersgepakt, op naar mijn pick-up waarna mijn reis snel afgelopen zou zijn.... of toch niet... Het bleek nog een flinke rit naar het hostel waar ik nu ben, met veel files, onder andere ontstaan door ongelukken, die dan weer waren ontstaan door het associale rijgedrag hier. Maar om 17.00 hier, 22.00 in nederland lag ik dan toch op het bed in mijn kamer te bellen met mijn ouders, 38 uur na vertrek vanuit Nieuw-Weerdinge, Ik ben dan ook helemaal kapot en val hier nu in slaap terwijl ik verslag doe van mijn ervaringen.al met al was het dus een lange reis, maar ik ben blij dat ik hier aagekomen ben.Morgenvroeg om 9.00 begin ik met mijn stoomcursus spaans, daarover en de andere dingen die ik na mijn aankomst hier heb meegemaakt volgen morgen, nu moet ik eerst een hoop slaap inhalen.groeten maurice