donderdag, augustus 10, 2006

Aangekomen

Hee allemaal,

zo ik ben er, gister om 8 uur zijn we in Tandil aangekomen... met slechts een uurtje vertraging hebben we 6 uur in de bus gezeten. En die bussen hier zijn echt de moeite waard. Alle stoelen in deze reisbussen zijn super relaxed, en net zo groot als de vliegtuigstoelen in de bussines class.

Savonds hebben we nog gezellig gegeten met onze tutors, de mijne heet overigens Maria (:S)... daarna wilden we van haar weten waar we nog iets te drinken konden kopen en we moesten maar even in haar auto instappen... en toen kregen we een city tour... en de stad is echt mooi... en gelukkig is de lucht hier veel beter als in buenos aires...

Maandag begint de studie, ik meld me dan wel weer. zallater mijn fotos weer op mijn fotosite gaan zetten....

groeten maurice

3 Comments:

At 4:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Maurice goed aangekomen dus in tandil lange reis. langer dan je in eerste instantie dacht he, maar wel confortabel. Nog iets van de omgeving meegekregen? Je hebt wel een gezellige tutor dus lijkt mij.
Succes met het vinden van een kamer als dat is gelukt geef dan direkt je adres ff door ivm de post.Alles oke hier maar koud en das ff wenne na 3 weken super weer. En hoe is het daar nog kouder dan in Buenos Aires? Toch dekbed kopen? ha ha
Liefs van ons allemaal
Mam deze site is wel ff wennen

 
At 2:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hi Mause!!

We hebben je gemist met C'est La Vie en Gouden Pijl!!
Blij te lezen dat je goed bent aangekomen.. Hou ons op de hoogte ;)!

Kus Marleen

 
At 8:28 p.m., Anonymous Anoniem said...

hee sgat!

ben blij dat alles weer wat beter met je gaat! geniet er maar van daar. hier wordt je iig wel gemist :). tot snel!

kusje Ineke

 

Een reactie posten

<< Home