dinsdag, augustus 08, 2006

Dank u, dank u

Hee allemaal,bedankt voor de reacties, nu kunnen jullie mij allemaal volgen.@chief: ik zal die man eens mailen, beetje lacrosse zou welkom zijn . @sarah: ik heb het gezien, maar was idd niet aanwezig. je bent nu toegevoegd. Maria heb ook een website, ik zal strax alle links even posten.Vanaf vandaag zal ik dan eindelijk een normaal ritme te pakken krijgen hoop ik. Smorgens spaans cursus, smiddags eerst wat huiswerk en dan de stad in. Ik zal me dan vanaf nu ook aan gaan passen aan de dagindeling hier. dat betekend vroeg opstaan voor een ontbijtje, rond 3 uur het middag-eten en zo tussen 5 en 6 een "tussendoortje" koffie met iets daar bij... en dan eindelijk om 10 uur is het tijd voor het avond eten...Gister dacht ik gewoon om half zes eens lekker te gaan eten, normale tijd voor mij dacht ik zo... maar de mevrouw in het restaurant keek me toch wel vreemd aan dat ik een hele pizza naar binnen ging werken. ach ja dat doen we vanaf nu dus wel anders Integratie heet dat!!vanmiddag ga ik weer een oud gedeelte van de stad bekijken en La boca... waar alle huizen heel veel verschillende kleuren hebben. Dus er komen vast weer fotos online.jullie lezen wel weer van me.