donderdag, augustus 31, 2006

Een taxi nemen is goedkoper als lopen...

Ja zet die maar vast in het Nederlands Nationaal Gezegdenboek, of in alle reisgidsen... Heb het in buenos aires een keer per ongelijk gezegd... Ik wilde eignelijk zeggen dat het bijna goedkoper is om met de taxi te gaan als de metro te nemen. maar de metro verwisselde ik met lopen... naja in ieder geval dook het hier ook weer op... en het is bijna waar... Afgelopen zaterdag bijvoorbeeld... we hebben een kort rit met een taxi gemaakt omdat ik thuis iets weg moest brengen... ondertussen de taxi laten wachten en toen verder naar de discotheek... We waren ingestapt met een prijs van $ 2,20 (peso) en na dus ongeveer 10 minuten rijden en een paar minuten wachten heb ik uiteindelijk $ 2,00 betaald :S Snappen jullie em nog?
nah goed over die nacht heb ik al verteld...

Nu over gisteravond... Vandaag is paul jarig:

Bij deze nog een keer gefeliciteerd man!!! oud he 25... daar ben ik nog lang niet :)

Nah goed gister hebben we dat alvast een beetje gevierd... begonnen met een lekker etentje (weer bij christelle en jens thuis) met wijn en bier... Daarna hebben we om 12 uur de kaarsjes aangestoken en de cadeautjes uitgedeeld. Daar zat onderandere een fles wiskey bij en die hebben we natuurlijk ook nog even geprobeerd (1 glaasje maar)... naja goed... daarna is het snel gegaan... Christelle raakte haar stem kwijt en ging slapen.... gevolgd door jens om 2 uur... en toen zaten paul, beni, johanna en ik daar nog... "och jongens nog 1 fles bier open maken" (we waren er al aardig doorheen...) ja doe maar... nah op een bepaalt tijdstip waren we klaar om te gaan... jassen aan... tassen gepakt... paul gaat zitten en zegt "nog 1 dan?"... en tjah onze finse johanna was het daar wel mee eens dus werd ook de laatste fles bier geopend... nah goed... weet neit meer precies hoe laat het was.... maar we zijn uiteindliejk maar gegaan (om 8.20 moesten we op een beurs zijn) En toen gebeurde het... We kwamen langs een kroeg... En paul wilde nog even trakteren... Dus kwam er weer een fles goudgeel vloeistof op tafel.... Maar er was meer... De ober kwam vragen wat voor soort vodka we wilden :S En ik denk dat dat de reden van mijn hoofdpijn was... Om het af te ronden... om vier uur ben ik mijn bed in gegaan en om 8 uur stond ik er weer naast... dus ga ik zometeen lekker even slapen want vanavond vieren we met zen allen de verjaardag....

Verder ben ik vandaag verhuisd en gaan we meewerken aan een sociaal-economisch project waardoor we hopelijk nog maar 2 vakken hoeven te doen en het zo kunnen plannen dat we 3 dagen per week les hebben en de vrijdag helemaal vrij om in de weekenden te reizen... Het project zal waarschijnlijk wel meer tijd kosten als de lessen die we dan laten vallen maar Het lijkt me veel interessanter... Jullie horen er later meer over... ik meld mij over een paar dagen weer.

groeten...

1 Comments:

At 4:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

HEeey wat weer een super verhaal hihihi.. en feliciteer die huis genoot van je maar ff. hier is verder alles erg saai moet steeds naar assen voor dat wk atheletiek dus tijd om ff uitgebreid te mailen heb k ng niet gehad .. mrgen weer werken zondag weer assen bleeeh nou ja ikga ff foto's kijken. spreek je snel!!! oh en met maups is alles goed hihihi kusloesje

 

Een reactie posten

<< Home