zaterdag, augustus 12, 2006

Foto`s

Vandaag hebben we aan het einde van de ochtend weer woningen bezocht... tegen 1 uur hebben we wat inkopen gedaan in een supermarkt omdat we zouden gaan lunchen in een park. Wij hebben verschillende broodjes gekocht en onze argentijnen hadden vanalles gekocht om sandwiches te maken... plekje gezocht en lekker gegeten en mate gedronken. Heerlijk in de zon

Maar natuurlijk had ik mijn camera niet bij me... Maar de fotos van Benjamin staan ondertussen online en die kun je hier vinden :

http://www.dotphoto.com/go.asp?l=beni1234&AID=3768882&Pres=Y

En via de links aan de rechterkant komen jullie op de sites van de andere medestudenten terecht, en zij hebben allemaal ook een fotopagina... jaja er word hier een hoop gefotografeerd.
Bekijk het in ieder geval maar even.

Good luck,

3 Comments:

At 7:38 a.m., Anonymous Anoniem said...

hoi mausje
wat is het daar mooi en de kou valt ook wel mee zo te zien (korte mouw)het is hier kouder ik heb een vest aan zo koud is het hier .en wij hebben hier veel water over last .ik hoop dat je straks een adres hebt dan kunnen wij je ook eens wat post sturen.jongen geniet daar van het leven (volgens doe je dat daar ook )ik vind het helemaal toppie daar . groetjes je buurtjes

 
At 6:20 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hi,

Leuk om te lezen wat je allemaal aan het doen bent in Zuid Amerika.Trouwens ik wilde nog even zeggen dat de fotos van Benjamin ook mooi zijn gelukt hoor :)
Je hoort nog wel weer van me..

Doeg en liefs van Petra

 
At 6:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

Er staat Anonymous boven maar ik was het hoor. Had vergeten mijn naam in te vullen. Dom dom.

Groetjes Petra

 

Een reactie posten

<< Home