dinsdag, augustus 08, 2006

Golfballen, autodaken en motork

Jaa Mensen,in Zuid Amerika heb je ze ook... hagelstenen zo groot als golfballen. dacht ik vanmiddag rustig door de stad te kunnen lopen...Het begon met een zachte regenbui, waarbij na 1 minuut al elke 10 meter een verkoper met paraplu`s stond, alsof ie die al tijden in zijn achterzak had :S... Maurice, gewend aan het nederlandse weer liep natuurlijk dapper door naar de winkel waar hij moest zijn.Wanneer de hagelbui precies is begonnen weet ik niet maar op het moment dat ik na 5 minuten de winkel uit wilde stappen stond de ingang vol met mensen die aan het schuilen waren voor de bui... En zoals het hoort had ik op dat moment mijn camera NIET bij me... maar jullie moeten me maar geloven dat er op een gegeven moment stenen nog groter als golfballen uit de lucht kwamen. Het moet verder ook nog flink gestormt hebben want overal liggen nu nog heel veel onderdelen van bomen (bladeren en takken enzo) en de meeste autos zijn ook flink beschadigd, daar heb vanavond dan nog maar even fotos van genomen, ik zal ze op mijn blog plaatsen, maar echt indrukwekkend is het niet.... Verder heb ik gisteravond in een heel goed restaurant gegeten, en de prijs was daar ook naar. Het koste me nu wel 15 euro in plaats van 5... maar het vlees was dan ook super... behalve voor Christina die na 10 minuten een kogel in haar vlees vond en daarna haar eetlust verloren was, Erg jammer voor haar want dit was de tweede keer dat ze hier vlees at en de eerste keer was het ook al Zeer slecht bevallen... Erg jammer om dat in HET vleesland mee te moeten maken, ik geloof dat ze nu overweegt vegetarisch te worden . naja Strax in tandil barbequen we elke dag en maken we het vlees dus zelf klaar... Ik vertrouw op ons Steak-gids paul die dat helemaal gaat regelen.Uhm mocht ik weer eens iets noemenswaardig meemaken dan horen jullie het van mij.