dinsdag, augustus 08, 2006

kajakken

Heej allemaal,Nog even snel een berichtje omdat ik vond dat het vorige bericht niet steeds direct in beeld hoefde te komen, want je zou toch bijna denken dat het hier niet leuk is.maar toch, dat is het hier wel... en voor degene die mijn reactie op dat bericht niet hebben gelezen, mijn laptop doet het weer. Heb geen idee wat er aan de hand was maar heb de recovery-disc erin gedrukt & ik heb al mijn bestanden nog. Ik moet nu opschieten want ik word zo opgehaald voor mijn Kajak excursie met de taal-cursus. zal wel mooi worden want vandaag schijnt het zonnetje en is het zon 18 tot 20 graden ( wel in de winter he ) ik neem mijn kamera mee en zal veel fotos proberen te maken.Oja gisteren een beetje weze stappen in de stad, maar daarover later meer. Zal vanavond wat tijd inruimen om mijn blog weer wat bij te werken.dus morgen weer kijken allemaal.nu moet ik rennen!groeten