zondag, augustus 20, 2006

Mar del plata

Zoo eventjes een kort berichtje, want ik vertrek zometeen naar mar del plata, een kustplaats waar we even 2 dagen rond gaan kijken. Er word gezegd dat het hier heel mooi en gezellig is,er mooie vrouwen zijn en dat je er goed kunt surfen... gaan we nou natuurlijk niet proberen want het is nog winter... maar ik denk dat we nog wel eens terug zullen komen.... nu moeten jullie niet denken dat ik kan surfen, dat moet ik nog even leren

Nog even over de laatste dagen. Is niet zoveel gebeurt. paar feestjes gehad en gisteravond lekker met zen allen bij jens thuis gegeten (weer bij jens) daarna ben ik vroeg mijn bed in gegaan, voel me al een paar dagen niet zo lekker en ben best wel verkouden. maar goed nu ga ik dus goed uitgerust op weg naar mar del plata. denk dat ik er wel veel fotos kan maken, dus die kunnen jullie dan alvast tegemoet zien. Nu moet ik er vandoor. moet paul zo ophalen. tot maandag.

groeten

1 Comments:

At 12:09 p.m., Anonymous Anoniem said...

es sass ein kleiner hollaender auf einem baum herum, fidel bum...

 

Een reactie posten

<< Home