dinsdag, augustus 08, 2006

Niewe Site

Hee allemaal,

Zoals jullie op mauseinargentina.waarbenjij.nu hebben kunnen lezen heb ik mijn site verhuisd naar blogspot.com hier kan ik namelijk ook filmpjes online zetten en staan meerdere posts onder elkaar.
Van het oude blog heb ik alle interessante posts gekopieerd. die met links en dergelijke heb ik weg gelaten omdat ik die op een andere manier kan gaan plaatsen hier. maar dat gebeurd in een van de komende dagen.
Ik hoop dat jullie het eens zijn met mijn keuze, en anders hoor ik het wel en dan verhuis ik weer terug naar waarbenjij.nu.
Het is nu alweeer 2.12 en jullie staan al ongeveer weer op dus ik moet snel mijn bed in zo

jullie horen hier snel weer van mij.
groeten

2 Comments:

At 3:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

Yo yo, mause. Ik wilde je fotootjes ff bekijke, maar krijg ze niet te zien. Je hebt wel een deeplink op je pagina gezet, maar deze werkt uiteraard niet, omdat je verplicht moet inloggen. Ik hoor nog wel ff van je hoe ik ze kan zien, ok? ;)

Gegroet

Petra en Roelof

 
At 9:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hee hee,

uhm hoorde het inderdaad ook al van mijn zusje... ze zijn nu wel zichtbaar als het goed is, had aan het eind een spatie meegekopieerd...
dus nu kan je ze vinden.

groetjes maurice

 

Een reactie posten

<< Home