dinsdag, augustus 08, 2006

Party all morning long

heee lui,het is hier nu 8.19 in de avond en 1.5 uur geleden ben ik wakker geworden... hoe het komt dat ik tot zo laat geslapen heb zal ik even melden.gisteren zijn we begonnen met een etentje in mijn hostel, om 8 uur kwamen paul,bennie,christina en jens bij mij en daar hebben we lekker gekookt... of eignelijk twee keer, want toen het eerste klaar was gooide bennie alles op de grond.dus snel naar de supermarkt en nieuw eten koken... dat duurde dus allemaal flink lang. en zo gebeurde het dat wij na het eten al 13 literflessen bier ophadden. Na het eten hebben we nog even in de tv-ruimte gezeten en nog wat gedronken.toen kwam een nederlandse jongen binnen die die avond was aangekomen. hij had gevraagd naar een goede kroeg... en wij wilden wel mee. het zou een kroeg zijn waar ze populaire argentijnse muziek draaiden en waarop dan iedereen mee ging zingen...Daar aangekomen was het eerst een enorme teleurstelling. want de kroeg zag er niet zo best uit en er werd geen muziek gedraaid, alleen aan sommige tafeltjes zat iemand met een gitaar, en daar zong inderdaad iedereen mee. Maarja bij ons aan tafel was het dus rustig... maar toen stond er opeens een compleet bezopen argentijn bij onze tafel en die begon een heel gesprek, na een tijdje kwamen ook een paar vreindinnen van hem erbij... en opeens was het 5.30 in de ochtend en werd besloten nog naar een Reggea feest te gaan... hm nix voor mij maarja het was gezellig... dus 2 taxis genomen en ons ergen heen laten brengen... En deze discotheek zou the naam Bridge niet misstaan want het was letterlijk onder een brug, het had wat weg van een illegale houseparty toen ik binnenkwam, maar uiteindelijk bleek het een helemaal normale club te zijn, en van die reggea heb ik helemaal niets meegemaakt. uiteindelijk hebben we om 8.00 besloten naar huis te gaan... en ik was ook helemaal kapot... en dronken natuurlijk... nog even men mail gechecked en met maria gebeld, en toen men bed maar in.. en voor ik het wist was het 19.00 in de avond.naja nu ga ik eens opzoek naar een ontbijt in de stad en ik meld mij over een paar dagen wel weer... wanneer mijn laptop terug is kan ik weeer fotos online zetten.groeten.