maandag, augustus 28, 2006

Pinpas terug

Hee lui...

kunnen jullie je nog herrinneren dat ik mijn pinpas was kwijt geraakt... waarschijnlijk niet want dat is al heel lang geleden... Maar vandaag heb ik dan EINDELIJK mijn nieuwe ontvangen. Jaja de Abn amro is echt super snel in dit soort dingen, het heeft slechts 4 weken geduurd en dan moesten mijn ouders em nog wel zelf naar mij opsturen ook omdat zei er te lui voor waren....

Dus nu kan ik het geleende geld terug betalen en eindelijk hoef ik mijn credit card niet meer te gebruiken... ABN bedankt !!!

Zo nu moet ik weer gaan, word zo opgehaald door 2 studenten om flink aan de studie te gaan, de anderen hebben dit allemaal al gedaan maar waren er zo`n 7 uur mee bezig... hm shit... de les begint over 5 uur al... dat gaan we nie redden dus... Naja die argentijnen zullen wel weten wat ze doen.
jullie horen weer van me. groeten

3 Comments:

At 4:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

hallo maurice
ik kan je geen berichtje meer sturen (denk ik )maar het is geweldig daar .en die studie ? het is meer het land bekijken en leren kennen. heb je nog geen adres groetjes freek en rieneke

 
At 4:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

 
At 1:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

GRRRRRRRRRRRRR typ ik een mega bericht moet ik weer opnieuw beginnen!Goed gaat ie weer. Braking NEWS uut Emmermeer.Ik sta mooi te schilderen in m'n nieuwe huisje en hoor plotseling kinkel de kinkel. Toen dacht ik huh, de man van de glasbak was er vorige week ook al. Maar vervolgens hoor ik nog eens rinkel de kinkel en een klap. Goed tijd om te kijken en WHAT's KEBEURT. Een oud vrouwtje is over de parkeerplaats gevlogen, zo door het redelijk overkapte centrum ingereden. Het zag er niet echt goed uit dus dacht laat ik m'n mobiel pakken en 112 bellen. En ja hoor daar kwam de tatutau. De vrouw is er redlijk van afgekomen, ze leeft nog. Verder waren de bakker en slag denk ik minder blij met hun schade. Goed verder news uit Emmen...uhh ik saus nog steeds, al is het einde in zicht, Roos is al lekker rond. Pa lacht al een half uur om de funiest HOME VIDEAO's ga daar zo ook even kijken, want wie weet loopt ie paars aan en moet ik weer even 112 bellen. hij lacht nog steeds. hahahaha. auw zegt hij...hmmm moment. nou hij was al aardig heen, hij moest maar even rechtop zitten op de bank.Je kent eht wel...en evrder moet ik maandag ook beginnen met school. en wat betreft jouw school....aan het werk meneer.plannen heet zoiets. haha goed de juf heeft gesproken..Dag skattie

 

Een reactie posten

<< Home