dinsdag, augustus 08, 2006

Rustdag

hallo allemaal,Vandaag heb ik even een rustdag gehad, helemaal niets gedaan en nu even tijd om jullie even een uitgebreide update te geven.Als eerste nog even over vrijdag. `s avonds zijn we naar een wijk van de stad gelopen waar we nog niet geweest waren, daar zouden veel restaurants en barretjes moeten zijn. Maar blijkbaar liepen wij daar precies omheen want pas na ongeveer 1.5 uur zoeken zaten we in een restaurant. Een heerlijk stukje vlees gegeten. Vervolgens even in een hippe Lounge gezeten en nog een biertje gedronken. Toen maar weer terug naar Down-town om daar ook nog iets te drinken.het was toch weer zo een uur terug lopen en het was toen al tegen half 1. Normaal gesproken begint dan het uitgaan een beetje toch? neej hoor hier niet. hier kwamen alle gezinnen net uit de bioscoop en tjah wat moeten die dan nog doen... AVONDETEN... om half 1 snachts... Dat de kinderen dat volhouden zeg. Maarja na even gezocht te hebben toch een tafeltje gevonden en nog een biertje gedronken. Om kwart over 1 maar een taxi genomen omdat de metros maar tot half elf gaan, maar gelukkig was ik voor een ritje van 20 minuten maar 3 euro kwijt. dus dat is best te doen dacht ik zo. Heb mijn foto-toestel die avond niet mee-genomen, want wist niet waar ik allemaal terecht zou komen.Zaterdag heb ik em wel meegenomen want toen had ik mijn Kajak-excursie. en voor mause de komende 200 jaar geen kajak meer. De omgeving was mooi, maar de kajak een hel. na 5 minuten kreeg ik last van mijn benen, denk iets met de bloedtoevoer... en tjah het eerste gedeelte duurde een half uur of drie kwartier en na de pause ook nogeen half uur of drie kwartier terug. Voor mij dus een motorbootje volgende keer. Alles bij elkaar was het wel een super mooie dag, op 20 minuten van mijn hostel, dat midden in de stad is, zit je gewoon midden in de natuur. het stuk voor de pauze geen huis of auto gezien. en op de terug weg door een "wijk" gevaren waar mensen uit de stad een buitenhuisje hebben. Geen wegen daaar dus allemaal een bootje achter het huis, Echt heel mooi. Tijdens de pauze heb ik wat fotos genomen, want dat durfde ik tijdens het kajaken niet aan omdat ik bang was dat ik men camera in het water zou gooien.Gisteravond was ik dus helemaal kapot en heb lekker in bed gelegen niets te doen. vanochtend tot 12 uur geslapen en toen maar eens opgeruimd, mijn kleren voor de wasserette ingepakt en bij de receptie afgegeven (whoehoe nog steeds niet zelf wassen), huiswerk gemaakt en boodschappen gedaan. Nu update ik mijn site even en strax ga ik mijn avondeten maar eens koken, om 8 uur savonds dus ik begin me al meer aan te passen.Vandaag is Jens ook aangekomen als het goed is en daar zal ik deze week ook nog wel wat mee gaan drinken. verder staat er niet veel speciaals op het programma. Nog wel een excursie door de stad, maar weet nog niet wanneer, dus jullie horen wel weer van mij.groeten.