dinsdag, augustus 08, 2006

Toppie

Heej allemaal,De eerste stap in de goede richting is gezet, heb mijn laptop weer terug. Hij is gemaakt in een shop die partner van hp is. ze waren daar erg snel. donderdag heb ik em weg gebracht en vandaag is ie al terug. daar ben ik dus erg blij mee. 1/4 van de probleempjes is nu al opgelost... morgen kan k met mijn creditcard waarschijnlijk weer geld pinnen dus dan is de helft al opgelost... Mocht er overigens iemand van plan zijn iets met de abn amro te gaan doen dan raad ik dat bij deze ten zeerste af... want de manier waarop ze daar te werk gaan is echt een aanfluiting... misschien dat ik morgen nog een post maak om precies uit te leggen wat er allemaal gebeurt is... maar ik denk dat ik dan het limiet per bericht overschrijd... (schrijf ik dat zo?)Ik denk dat mijn posts op het moment een beetje warrig zijn... maar dat komt omdat ik de laatste tijd teveel aan men kop heb gehad om alles op een rijtje te houden. en nu bedenk ik mij ook dat jullie nog zo`n 200 fotos van me tegoed hebben... waarvan er 153 van 1 nachtje stappen zijn... hm jah ik was een beetje dronken en toen maar van alles en nog wat fotos gemaakt... ach wat ik zet ze er gewoon allemaal op.Ik weet niet of mijn volgende post op deze site zal zijn of op een nieuw blog... ik denk dat ik verhuis naar blogspot.com want daar kan ik ook filmpjes uploaden... heb ng wel wat leuke party-movies... onder andere van het moment dat ze tiesto draaiden... hm ik ging best wel uit me dak ... in ieder geval verhuis ik mijn site dus... zo gauw ik dat gedaan heb zal ik mijn fotos weer updaten en jullie weer regelmatig op de hoogte houden... zo lang mijn laptop het blijft doen.goed dit verhaaltje doe ik nu al bijna een uur over en het is maar een hoop onzin doe teveel andere dingen ondertussen. dus nu pak ik gewoon een biertje en ga weer verder van de regenachtige dag genieten, en zometeen naar de bios. groeten