dinsdag, augustus 08, 2006

update 3e dag

Hallo allemaal...vandaag is het alweer de derde dag en ben gelijk weer vrij... zondag dus geen spaanse les... heb nu eindelijk het gevoel dat ik ben bijgekomen van mijn reis... maar nu regent het.gister heb ik een tripje door het centrum van de stad gemaakt. blijkt het 26 minuten reizen met de metro te zijn om in het centrum te komen. Bs aires is een mooie stad en je kunt hier ook uitstekend shoppen. toen ik terug was in het hostel bedacht ik mij dat mijn Nederlandse mobiele nummer het hier niet doet, DUS GEEN BERICHTJES STUREN AUB, en dus heb ik nog snel even een mobieltje gekocht.Mijn nummer is: 0054 115 158 1668... en berichtjes zijn welkom.... bel maar niet dat word te duur... Oja mocht je me wel moeten spreken...Stuur dan even een sms of mail dan bel ik k wel even want dat kan ik vrij goedkoop via internet.Zometeen zal ik ook eens beginnen met het uploaden van foto`s, maar zoals de meesten weten ben ik neit een ster in het maken van fotos... dus ze zijn net zo onzinnig als maar kan.zo nu ga ik men kamer hier maar eens opruimen want dat is na 3 dagen natuurlijk al weer nodig (omdat ik geen kast heb) tot later.groeten