zaterdag, september 02, 2006

Cumpleanos de pablo

Hola gente,
(bericht geschreven op vrijdag 1-9-2006)

Zo het weekend is weer begonnen… naja daar ben ik een beetje laat mee want sinds woensdag heb ik al weekend… gisterochtend zijn Paul en ik dan eindelijk verhuist…. En ik ben er echt blij mee… alleen men bed is klote... maar vannacht heb k em toch niet gebruikt… vanochtend wel trouwens… jaja we hebben pauls verjaardag gister gevierd… dus ik was weer vroeg in de ochtend thuis… maar dat later… Eerst:

De woning
In eerste instantie vielen een paar dingen een beetje tegen, omdat de vrouw nog geen tijd had gehad van alles te kopen.. dus zaten we zonder spiegel, vuilnisbak, pannen en de keuken kun je niet echt een keuken noemen, daar komt nog een nieuwe oven in met kookdingesgaspitten… en omdat de vorige bewoonster veel had meegenomen (omdat het van haar was) was het enorm leeg met grote witte muren… Maar aan het einde van de middag na wat inkopen te hebben gedaan ziet het er al een stuk beter uit… Nu allen nog even de muren behangen met posters, kaarten en een Argentijnse vlag…
Vandaag regend het al de hele dag… en langs een van de muren komt water naar beneden… verder word de woning nogal snel koud heir omdat de muren zo dun zijn en alle ramen van enkel glas zijn… gelukkig heb ik een goede verwarming in mijn kamer en in de woonkamer/keuken hebben we de gaspitten de hele tijd aangestoken staan…. Kortom we redden ons prima… en het slechte weer maakt niet uit want vandaag ben ik toch pas om half elf gaan slapen en om half vijf weer opgestaan… en dat is de perfecte ingang naar het volgende onderwerp:

Pauls verjaardag
Ik had al gezegd dat de oude man alweer 25 is geworden… en dat we dat woensdag al een beetje hadden gevierd…gister moesten we eerst naar de Feria de Empleo om 8.20 en daarna zijn we verhuisd… spullen uitgepakt, inkopen gedaan en jah hoor het was alweer 6 uur in de avond.. toen heb ik nog even wat spullen van mij opgeruimd en een andere plek gegeven… kortom de boel een beetje ingericht… daarna ben ik nog heel even een half uurtje gaan liggen, maar niet lang genoeg om in slaap te vallen. Om 8 uur was Benni er om met ons te eten. En jah hoor… dan is het een verjaardag en hebben we gewoon cola gedronken (achteraf misschien verstandig, kijkend naar de rest van de avond) om een uurtje of 11 kwamen dan nog jens,johanna pancho en natie om alvast wat te drinken… erg gezellig… biertjes, wiskey en een hoop plezier… maar om (ik denk) een uurtje of 1 zijn we richting de stad gegaan… eerst in bartolome maar weer iets gedronken… Om half 4 zijn we naar Ego gegaan.. En daar heb ik iets gedaan wat ik nog nooit gedaan heb: GEDANST… yeah en niet eventjes… tot het leeg was om half 8… aan een stuk door… niet te geloven… maar de tijd ging ook wel erg snel… Benni en johanna waren al vroeg naar huis omdat ze om 9 uur op de Faculdad moesten zijn, ze hadden beide de Spaanse niveautesten nog niet gedaan… om 6 uur is Paul er ook vandoor gegaan en ben ik met natalia, agustin en florencia en haar tweelingzus achtergebleven… heb zojuist geprobeerd er achter te komen met welke van de twee ik gedanst heb gister.. erg moeilijk… heb dezelfde methode moeten gebruiken als waarmee ze Sadam hoessein hebben geïdentificeerd… Anyways, uiteindelijk ben ik alleen met florencia achtergebleven en ging een gedeelte van de boliche dicht, hebben toen nog eventjes in het nog geopende gedeelte gedanst en om half 8 ben ik naar huis gegaan… daar heb ik nog even mijn plicht gedaan door benjamin wakker te bellen om er voor te zorgen dat hij op tijd bij zijn test zou zijn. Gelijk ook maar even mijn foto`s naar mijn laptop gekopieerd en vervolgens geprobeerd deze in bed te bekijken… niet gelukt, viel in slaap… voor 10 minuten… en toen stond er opeens iemand naast mijn bed… waar ze vandaan kwam weet niemand ;), maar ik weet dat ik haar niet mee naar huis genomen heb…. ze vroeg in iedergeval of ik een Remis (taxi) voor haar kon bellen… Nope geen nummer… en het regende… naja hebben toen nog maar even een mate gedronken en om 10 J uur is ze dan gegaan… uiteindelijk toch een Remis weten te bereiken… om half elf was het dan eindelijk zo ver en ben ik in slaap gevallen… en niemand had kunnen tellen hoe lang ik daar over heb gedaan… hop kleren uit, liggen en ik sliep ook al… En dankzij het weinige slapen de dag er voor (en misschien ook een beetje alcohol) heb ik heerlijk geslapen op mijn veel te zachte bed… kan me niet herinneren dat ik de laatste 2 weken zo lekker heb geslapen… en ben dan ook pas om half 5 opgestaan…. En daarmee ben ik weer daar waar ik deze post begonnen ben.

Net even met benni gebeld, en iedereen ligt al weer in bed… misschien komt ie nog langs, anders chillen paul en ik nog een tijdje en zullen dan later ons bed ook wel opzoeken… morgen beginnen we met sporten, zwembad is nu dichtbij en als het mooi weer is kunnen we bij el dique gaan hardlopen… verder is de sportschool niet al te duur dus mogelijkheden genoeg… kunnen ook altijd nog basketballen, rugby spelen of boxen…. Nog wel meer dingen.. maar dat lijkt me allemaal wel leuk… maar eens proberen dus….
Ik kap nu weer… zometeen maar even een surf documantaire kijken… om mezelf voor te bereiden op de zomer in mar del Plata en andere plaatsen…

Jullie horen weer van mij als er iets interresants is.

Groeten.