maandag, september 04, 2006

Good job pablo

Onze photoshop "expert" paul heeft zich uren lang bezig gehouden met het produceren van een collage met onze gekste gezichten die hij kon vinden... de belangrijkste buitenland-studenten staan er op, maar natuurlijk ook wat argentijnen... hier is het resultaat... wie het allemaal zijn leg ik een andere keer wel uit.

En nu ga ik men laptop opnieuw installeren want om dit online te krijgen ben ik al een uur bezig.. en men mail checken koste ook al een half uur, laat staan dat ik skype kon openen in die tijd...

2 Comments:

At 2:07 p.m., Anonymous Anoniem said...

he mause heb even 1 minuut haha ga nu nar mijn huisje!behangen. Echt en super gave foto..!Verder heb ik vandaag m'eerste werkdag geahd haha was errug gezellig met die super gasten haha.Verder ben ik afgelopen zaterdag naar Jan smit geweest. Echt super super gaaf. Hij heeft en nieuwe nummer. Als de morgen is gekomen. Goed moet alweer gaan, volgende keer weer lager. DIKKE KUS ow ja Grote FLESH en peuterneuker hebben een zoon Max Julian. ter info! KUS Saar

 
At 12:51 p.m., Anonymous Anoniem said...

had al zoiets meegekregen, wil je ze feliciteren voor mij??

 

Een reactie posten

<< Home