zaterdag, september 09, 2006

het ritme te pakken

He lui,
het werd weer tijd voor een update vond ik zo. Had al geschreven dat ik mijn laptop opnieuw ging installeren, en dat is gelukt... dezelfde dag nog.. maar toen zat ik met het probleem dat mijn benen niet meer mee wilden werken, wat zoveel wil zeggen als dat ik geen zin had teveel te lopen en dus geen internet had... Hoe het in men woning met internet zit weet ik ook niet... maar dat word binnenkort geregeld. Op zich is hier weinig schokkends gebeurt, alleen dat we zijn begonnen met ons trainingschema... het bierkastrainingsschema wat inhoud dat we 3 x per week meoten sporten...doen we dat neit dan moeten we betalen, en dat word geinvesteerd in bier voor het weekend... wat dan weer betekend dat we geen bier meer drinken omdat we allemaal toch minstens 3 keer sporten :( naja jullie weten ook wel dat dat wel goed komt...
deze week was de derde school week en ik moet zeggen we hebben het ritme helemaal te pakken, van maandag tot en met vrijdag in de avond naar school... sinds 2 weken een aantal keren per week sporten en elke donderdag en zaterdag een feestje... gelukkig kent dit saaie ritme ook uitzonderingen, zo hadden we vorige week van woensdag tot en met zaterdag 1 feest... deze week alleen op maandag les... en uh.. oja woensdag ook een klein afscheidsfeestje... jaja het eerste afscheidsfeestje want christina, beni en johanna zijn eventjes naar Uruguay... naja morgen komen ze ook al terug... maar ze waren onderdak nodig tot 2 uur snachts en aangezien wij dicht bij de busterminal wonen kwamen ze bij ons eten en nog eventjes wat drinken... Paul en ik zijn niet meegegaan, ik heb geen idee waarom ik niet mee ben gegaan, maar heb hier wel lekker gechilled en me nie echt verveeld... paul bleef ook maar thuis omdat ie over 2 weken naar buenos aires wil naar het pepsi music festival... en dat gaat weer een zooi geld kosten natuurlijk.
Ik heb me ook voorgenomen om of volgende weeek donderdag of die daarop naar bs as te gaan... en wel om de reden dat ik sta ingeschreven bij een boxlacrosse team voor een toernooi, kwam er pas gister achter en de eerste ronde is al gespeeld... had een keer contact gezocht met iemand van de bond en dei heeft me gelijk maar als mogelijke speler erin gezet.. dus zal ze even laten weten dat ik binnenkort men aggressie uit kom leven :) naja mar eens zien of ze alle bescherming voor me hebben anders word het wel een probleem.... heb er in ieder geval vet zin in.
ga nu weer kappen, zo even wat inkopen doen, denk dat ik vanavond bezoek krijg dus moeten we goed voorbereid zijn.... jullie horen wel weer van me. groeten.

2 Comments:

At 8:45 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hoii,

Het is al even geleden dat ik iets van me heb laten horen maar heb je verhalen in de tussen tijd wel gelezen hoor! Hier gaat alles prima, school is weer begonnen en dat vind ik ook wel weer gezellie! Nou ik moet weer gaan, ik laat snel weer iets horen. Greetz Petra

 
At 12:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

heej petra,
tjah nie zoveel tijd meer tegenwoordig... moet naar een cafe om op internet te gaan. en danmoet ik lopen... en gezien mijn zin daarin :( neej niet te vaak dus. maar binnenkort heb ik wel internet, dus zal ik weer vaker online zijn. tot later. groetjes

 

Een reactie posten

<< Home