dinsdag, september 12, 2006

LACROSSE !!!


Was het vorig jaar nog de normaalste zaak van de wereld... Nu ben ik zooo blij dat k het kan zegggen: "ik ga lacrosse spelen". Jaja het is niet zoveel als ik zou willen, want ze trainen elke donderdagavond, maar kan er natuurlijk niet elke week heen gaan, want dan kom ik in de problemen met school... maar 1 x in de twee weken moet toch lukken :) naja dat zien we wel...
Je moet er trouwens wel wat voor over hebben... buenos aires is 5 uur rijden... dus smiddags heen... trainen... en na de training maar weer terug in de bus, lekker slapen :) kan natuurlijk ook in bsas blijven... hopen dat die laxjongens hier net zijn als de ELC - Highlanders...
naja ik ben in ieder geval super blij :) Gear word voor me geregeld... en ik zal niet al te moe worden want het is box-lacrosse (voor de leken: op een kleiner veld met boarding) zal dus wat harder worden... I LIKE IT.

goed iets belangrijkers heb ik op het moment niet te melden... nog 4 uur voor onze eerste spaanse presentatie... kan dus nog eventjes slapen.