woensdag, september 20, 2006

Nog een keer LACROSSE

ja morgen gaat het dan toch gebeuren... ik ga lacrosse spelen... heeft lang geduurd... vorige week had ik toch geen tijd omdat ik les had maar morgen is Dia del estudiante hier en dan is iedereen vrij... om een uurtje of 12 moet ik weg... en dat zal best zwaar worden want vanavond hebben we een "big vet asado" (aldus suyay) maar goed in de bus kan ik uitrusten...
bedenk net dat ik best gek ben... een reis van 6 uur( en 6 uur terug) voor 1 wedstrijdje...
nah goed je moet er iets voor over hebben... donderdag nacht kom ik maar weer terug omdat vrijdag Johanna jarig is en dat moet natuurlijk gevierd worden... de flessen finse vodka moeten maar eens uit de kast gehaald worden ofzo... neej ik hou het maar bij bier een wiskey-cola... erg lekker hier...
nah goed nu moet ik gaan... moet mijn ticket halen bij het bus station. en later nog les

jullie horen van me.
groeten.