woensdag, november 15, 2006

Beter laat als nooit

He he het is dan eindelijk zo ver voor jullie ik ga wat schrijven over dat gala… tjah ik was even een extra weekje nodig om alle gebeurtenissen weer boven te krijgen in mijn gedachten…

Na onze ervaringen met eerdere feesten die door Argentijnen waren georganiseerd hadden we besloten om voor het gala nog maar even een paar biertjes te pakken bij jens en christelle thuis… nadat wij ons in onze pakken hadden gehesen en de vrouwen er ook weer geweldig uitzagen zijn we toen op weg gegaan naar de kamer van koophandel… iedereen in galakleding… de zaal zag er chique uit… en er was een tafelindeling… kortom allemaal gala dus…. En hoe word je dan naar je tafel gebracht? DOOR EEN PAASHAAS…. Naja later bleek het een ander dier te zijn… maar jens en ik konden het er niet over eens worden… en het was weer echt argentijns… om 9 uur zouden de deuren open gaan… die gingen uiteindelijk om 10 uur open… het voorgerecht hadden we om kwart over elf… en om kwart voor 2 (jaja in de nacht) waren we aan het dessert toe.

Maar dat kwam omdat het een cena-show was( dinnershow) dus ergens ondertussen een optreden gehad… en de studentenorganisatie heeft een nieuw logo onthuld… en daar werd me duidelijk wat die figuren waren die ons eerder naar onze tafel hadden gebracht… Leeuwen, dat is de mascotte van onze faculteit en tijdens de olympiades ergens in oktober was onze faculteit eerste geworden… naja… komt omdat ik niet mee deed natuurlijk… dan waren we sowieso laatste geworden J.

Nah goed.. daar werd ook nog even het lied van de leon gezongen…. En daar gedroegen de studenten zich niet zoals dat hoort op een gala… ik bedoel… normaal gesproken sta je dan toch niet op de stoelen te springen of wel… nah goed… was dus al duidelijk dat de meeste Argentijnen al weer mooi aangeschoten waren.

Ergens tegen half 3 begon een band te spelen, werden alle glazen verwisseld voor plastik bekers en hebben jens en ik ons eerst maar eens een wiskey cola gehaald… En daar houd mijn verhaal op… tjah…niet omdat de avond afgelopen was… maar omdat daarna het eerste uur erg normaal was …. En ik van de uren daarna niet meer zoveel herinneringen heb ;)… naja nog een paar dan: tijdens een van mijn funky dancemoves ben ik uitgegleden en heeft benni mij omhoog geholpen… Christelle is haar camera kwijtgeraakt ennuh… hm om 8 uur smorgens heb ik marloes gebeld om haar te feliciteren met haar verjaardag…

De volgende dag was ik mijn camera ook kwijt trouwens… ik kwam om een uurtje of 7 thuis en toen pas dacht ik er aan om de fotos te gaan kijken… zakken van mijn pak gecheckt… niet te vinden… hele kamer overhoop… nergens… jens gebeld… misschien daar ergens? Neeej…. Najah na een half uur zeg ik tegen paul: heb jij em niet toevallig… NEUH.. maar ik zal ff kijken… en flits daar was ie weer J tot op heden een raadsel hoe ie bij paul terecht is gekomen…

Goed nu zal ik ook zorgen dat jullie binnenkort (1 a 2 dagen) het verhaal van onze laaste asado en feria internacional krijgen…. En na het weekend komt nog een geweldig verhaal. Dat weet ik nu al… zaterdag gaan we de hele dag paardrijden over de campos hier… die sluiten we af met een op en top traditionele asado en daarna word ergens op de campo gecampeerd…. BRENG ME EEN CARAVAN…

Oke dutchy gaat naar de uni, pannenkoeken verdelen aan Argentijnen (die zullen morgen ziek zijn zeg )

1 Comments:

At 3:21 p.m., Anonymous Anoniem said...

He lieve Maurice,

zo das een tijd geleden dat ik heb gereageerd op al je verhalen. Ik heb ze uiteraard wel allemaal gelezen. Zo te zien/lezen gaat het nog steeds lekker. hier in emmen ook alles rustig. IVM dat ik computerloos ben baal ik er vreselijk van dat ik neit vaker de gelegenheid heb om of je te bellen of te mailen. School en computer gaan ook nei samen, dus daarom mijn excuus. Ik weet ook niet of je het heel erg vindt, maar goed ik moet wel even eerlijk zeggen dat ik jou wel gergeld mis.Bijvoorbeeld tijdens de verjaardagen, dan hoor je er te zijn, maar ben je er inet. Na ja ik zal ophouden met dat gedoe. he hoe zit het met de dames daar? goed verder neem eens even weer kijkje op onze FAM SITE haha. laat je horen ook al ben je evr weg. Tot gauw en zodra ik net als nu even thuis ben, probeer ik je te bellen, mar je bent nog altijd OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFline grrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....
KUS Saar

 

Een reactie posten

<< Home