donderdag, november 30, 2006

New blog online

Hey everybody,

For my trip through South-America with Jens we made a special blog. you can find it here:

www.mauenssa.blogspot.com

We are writing in English, so it is available for everyone (more or less) I am also thinking about writing my posts here in english from now on. so please keep on visiting.
Hope to hear from you.

bye.

hallo,

ben ik al weer... ik had gezegd dat ik later nog even zou posten waarom ik niet ging vertellen wat onze reis precies inhield... maar nu kan ik jullie het volgende vertellen. Kijk even op de volgende site:

www.mauenssa.blogspot.com

Het is de site waarop jens en ik onze activiteiten gaan verwoorden... en zo af en toe zal ik ook heir wat gaan posten. blijven checken dus.

groeten

6 Comments:

At 10:51 a.m., Anonymous Anoniem said...

Toppertje!! Veel plezier tijdens je 'safari', ennuh, wel weer heel huids terugkomen he ;)

 
At 4:08 p.m., Anonymous Anoniem said...

He Maurice,

al een tijdje niks van ons gehoord, maar we blijven je volgen! Is het niet via de blog dan wel via je ouders. Het eerste half jaar zit erop. Snel gegaan... Ik heb net geprobeerd je nwe blog te openen, maar dat gaat niet. Ligt dat aan mij of is ie nog niet in de lucht. Hoor of zie het wel. Bij ons alles ok. De kids zijn helemaal hyper en stuiteren al 2 weken door het huis vanwegen Sint en z'n pieten. Iedere dag sinterklaasjournaal en de club van sinterklaas. Ik word gek.. Toch ook wel gezellig. Vieren jullie nog iets?? Je Deutsche Freunde kennen de sint natuurlijk niet, maar je kan het altijd introduceren. Leuk om nu surprises te maken met alle lege flessen bv.
Hé veel plezier en we horen/zien wel weer.
Groetjes
Miriam en Auke en de kids

 
At 11:01 a.m., Anonymous Anoniem said...

He mause, je link werkt zo niet.je m,oet er ff www voorzetten,m dat is voor een aantal makkleijker te vinden
Vaders

 
At 11:09 a.m., Blogger Mause said...

@ dyon: kerel wat denk jij dan. ze lopen niet zomaar door een defender heen... en anders heb ik mijn gaucho-mes nog. nah die bruik ik alleen voor de bbq :) en in rio zal ik goed oppassen (voor mooie vrouwen :))
@ Miriam, Auke en de kids: tip tegen het hyperactieve gestuiter van de kids, scheutje alcohol derin geloof dat het werkt :) Nee wij vieren niets. met kerst ben ik allen met duitse jens, en hij kan vauit zijn tuin in duitsland de nederlandse grens zien, dus sinterklaas kent ie ook wel. maar geen cadeautjes dus.moeten we die troep allemaal mee slepen, en ik heb maar een tas van 90 liter.
@ vader: ik zal het zo ff veranderen... dacht dat het niet nodig was...

 
At 10:57 a.m., Anonymous Anoniem said...

lieve mause,,

veel plezier met je 3 maanden break! en ik spreek je vast wel weer online!

kusje Ineke

 
At 1:06 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hey Mause!!!

Je moet nodig eens wat posten jongen! ;-P

Wij zitten nu in La Paz, over een paar dagen gaan we de grens over naar Peru. Ik kijk er al naar uit.

Maken jullie nog wat mee?

Liefs Neeltje

 

Een reactie posten

<< Home