zondag, mei 13, 2007

Swimming

zo weer een Nederlands bericht, omdat het de rest waarschijnlijk niet zoveel interesseerd.
Heb gister namelijk men eerste zwemwedstrijd voor de universiteit gehad. Deze was nog gewoon voor de lol maar heb het toch nog redelijk gedaan. 1x 3e en 4x 1ste. en ik moet zeggen dat ik na bijna 2 jaar nix aan zwemmen gedaan te hebben toch niet wil klagen over mijn tijden.
Was alleen jammer dat er een braziliaan van een andere universiteit was die toch iets te snel was. Maar hij deed dan ooit ook 52 seconden over de 100 vrij... tjah daar kan ik niet aan tippen.
Goed mijn tijden dan even:

50 vlinder: 29,91
50 Rug: 34,85
50 school: 36, 30
50 Vrij: 27.20
estafette 4 x 50 vrij: 1.52,..

met de vlinder, school en vrij was ik tweede, met de rug 3e en met de estafette waren we ook 2e, maar moet zeggen dat ik toen ook helemaal kapot was hoor.

nou goed nu op naar de competitie en dan misschienin juli ook de nationale studenten kampioenschappen?? wie weet. Ik blijf in ieder geval trainen.

4 Comments:

At 2:07 p.m., Anonymous Anoniem said...

hoooola

hey waar ga je dan zwemmen eigenlijk.... waar is dat piscina... en wat kost het??

groeten uit av. providencia...

besito mandi

 
At 3:35 p.m., Blogger Mause said...

hey mandi,

we trainen in escuela militar. Moet je je inschrijven bij het kantoor van de sportafdeling van de universiteit in sede Huechuraba.
Kom je ook?

besito trg

 
At 12:18 a.m., Blogger maria said...

uff... dat is wel ver weg... maar ik denk dat ik wel een keer kan komen om te kijken hoe het is...

weet je al waar je stage gaat lopen??

 
At 5:45 p.m., Anonymous Anoniem said...

je leeft nog :)
blij dat het goed met je gaat sgat!

kuskus

 

Een reactie posten

<< Home