donderdag, juni 14, 2007

London ?!?

Zooo, net eindelijk een antwoord op mijn solicitatie voor een stageplek in London gekregen. Blijkt dus dat ze daar nog niet klaar zijn voor het aannemen. Grit heeft me gezegt het allemaal zo snel mogelijk door te sturen en dat het team zich er dan over zal buigen en een gesprek met me zal regelen.

Tis dus nog niet geregeld. maar op de een of andere manier heb ik er wel een goed gevoel over. En dat is een goed teken, want op het moment ben ik natuurlijk net zo depressief als de pest (valt mee hoor ;) ) omdat ik nog maar 7 dagen heb. waarvan de komende 4 sowieso feestend worden doorgebracht met een pauze op maandag om de keet schoon te maken.
Maar goed zelfs nu heb ik er nog een goed gevoel over, dus ik hoop maar gewoon het beste.

Nah dan verder, over een uurtje men laatste presentatie voor herr Manfred en dan gaat het vanavond voor het laatst op donderdag & als verjaardags warmingup naar Murano (en dinsdag voor het laatst op dinsdag ;) ) Morgenavond bbq als verjaardags preparty en dan zaterdag vanaf 2 uur smiddags helemaal naar de tering natuurlijk :D (mochten jullie willen bellen, tussen 11.00 en 12.00 mijn tijd graag. dussuh 17.00 en 18.00 jullie tijd) Zondag dan een rustige after party lijkt mij, zodat we op maandag ons huis weer in oude stijl krijgen (mission impossible IV)

Ben gister trouwens al begonnen men kleine koffer in te pakken, want ik ben bang dat ik door alle drukte en katers daar geen tijd voor zal hebben, en toen kwam ik er achter dat ik dus helemaal niet zoveel kleding heb. die rugzak van me gaat lang nie vol... dus ff wat bijshoppen in argentinie...

Oja paul!! here I come, maar wel pas op zaterdagavond denk ik. kan pas op donderdag hier vertrekken en dan op vrijdag van mendoza naar Mar del plata. En dat alleen als de pas niet gesloten word als ik weg wil.

nou ik moe gaan,

groete