donderdag, juni 07, 2007

Reisplannen

Zooo het is al bijna weer zover, nog 13 dagen en dan ga ik er al weer vandoor. op 20 juni verlaat ik Santiago en ga naar Argentinie. Mijn eerste halte is Tandil, terug naar het begin. heb daar op 23 juni een verjaardag gepland staan. blijf dan chill bij Paul thuis, beetje feesten beetje oude bekenden bezoeken.

Daarna gaat het richting Buenos aires voor een weekend. Dear friend christian "cuusi" hargreaves komt dan die kant op. samen met die loco en paula en waarschijnlijk satu ook gaan we de stad dan even onveilig maken.

En dan is het al weer begin july en dan ga ik 19 uur straight down naar Puerto Madryn. tussen juni en november zwemmen daar walvissen, verder hebbe ze ook nog wat pinguins (1miljoen) dus daar worden even wat fotos geschoten.

vandaaruit gaat het dan rond de 6e juli naar de bergen, Bariloche. Paul komt daar dan ook naar toe en dan gaan we een dag of 3/4 skieen in het grootste skigebied van zuid amerika. vandaaruit nemen we dan de bus naar Cordoba en zo rond de 14e juli willen we dan weer in buenos aires zijn voor onze laatste chorizos, lomos, liter flessen bier en goedkope wijn.

en dan de 18 vertrekt Paul en ik de 19e... janken zal dat worden zeg... wil hier helemaal niet weg!!!

But I'll be back!!

groeten

1 Comments:

At 5:05 p.m., Anonymous Anoniem said...

Goedzo!
vermaak je nog even daar
snel weer terugkomen!

kuskus

 

Een reactie posten

<< Home